Thursday, 24 January 2013

You, Story line is different now.

assalammualaikum..
entry ni aku buat bila bosan kat rumah.ingat nak p tengok wayang, tapi membe semua busy keja.
ok, habeskan masaku dengan berblog'ing', hehehe. . .

awak,
jalan cerita kita dah tak sama
kehidupan sudah berbeza
bila awak dan dia tidak bersama
putus harapan,ikatan jiwa.

awak,
hidup sudah tak sama,
kegemaran sudah lagi tak serupa
benda yang dulu bahagia,hanya tinggal duka
muka yang manis, kini masam cuka
awak dan dia tidak lagi bersama.

awak,
sudahlah, berhenti!
henti dari terus menyorak janji,
Bila dia depan mata awak tak peduli
Bila dia jauh awak layan suka hati
Bila dia bukan milik awak lagi, awak pandang sinis lagi
Bila dia sudah jadi milik orang lain, awak separuh mati.

awak,
enough K, Jodoh itu rahsia Allah.
Don't give up.
Kalau hari ni dia bukan milik awak,bukan ertinya awak kalah.
Mungkin ada yang lebih baik bila kali lepas awak salah.


Awak,
teruskan hidup yang layu
Jangan keras sangat macam kayu,
Stop, dengar lagu 'Ku Menunggumu'
Berhenti bersiul lagu 'Ku Tunggu Jandamu'
Cukuplah.
Sayu.
Pilu. .

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template