Thursday 19 January 2012

Jalan- jalan dengan Mr. Temok

Assalamualaikum . .

hari ini saya kuar jalan-jalan dengan mr temok
hepy sangat sebab dapat spend time dengan dia. Mula-mula kami take a walk kt Jeti Merbok :)


jenoh snap banyak kali,bru dapat pose macam ni. .

saya tak reti pose2 ni. . saya bukan model
reti berdiri camni ja. . .

the best snap picture.
aku suka picture ni . thanxz to mr. temok :))

lepaih tu. . dah letih2, kami p makan dulu. . kami mengidam makan McDonald. dah lama tak makan kot :)
so sambil makan-makan tu dan la dok snap2 pic. . kami memang suka snap pic. check out!

eleyh. .belagak ngan henfon putih dia ar tu..
sory. .saya xjeles. .huahuahua

tgah bergaya ngan straw. .
mr temok xbagi amek dua straw. 

kenangan ni akan saya ingat selalu. . so, tunggu entry lepaih ni. . kat langkawi pulak :)

0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template