Thursday 19 January 2012

A piece of Me

assalamualaikum.

hari saya nak share pasal diri saya. selama saya hidup 20 tahun ni dengan penuh kasih sayang.
harap hampa semua terhibur dengan picture kat bawah ni. . sedikit sebanyak dapat imagine saya ni orang yang macam mana. .

saya suka minum air pakai dua straw :)
saya xtau kenapa. . maybe ni hobi saya .
ignore muka yg kat straw tu.. hahahaha :\

hobi saya suka menyanyi.
nyanyi dalam bilik air ja. . sora xsedap mana pon. .
kalau masok akademi fantasia rasanya dia swoh go back n practice, huahuahua
  saya suka snap pic dalam keta. .check out da g pic dalam keta.
1. . 2 . . 3 snap~
ni dalam keta gak. . ignore paper bag papa roti..hahaha.
bukan saya yang makan,tp driver yang makan.

saya masuk wataniah. .
sebab saya suka benda2 adventure ni..

ni team paintball. . kami tough2 belaka.
bila pkai baju camni. . saya dah jadi cam orang lain
jadi brutal n kasaq. .
saya ada sepasang mata yang besar. 
"Mata saya, aset saya "


ni first time saya pakai skirt. . 
selama saya hidup ni first la. . kelako aq pakai skirt B)


this is my FFL. . xberapa nak hensem tapi ada hati yg baik. sapa berkenan boleh comment. nanti saya bagi no fon.
dia cute la B)
suka hair style dia..keep it up temok!

ini la saya sekarang. . saya xberapa cantik, tapi saya ada hati yang baik B)





0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template