Monday 16 April 2012

coretan hati buat mu d(=,=)b

Mr. A :)
andai kata awak ditakdirkan berpisah dengan saya.
saya akan merelakan tanpa sedikit pon pertanyaan.
saya akan merelakan awak pergi tanpa titisan airmata.
kerna saya tahu. jika kita ditakdirkan bersama,
pasti awak akan datang meraih saya dalam pelukan awak semula.


awak.
dulu saya ragui kasih sayang awak terhadap saya.
saya ragui kesetiaan awak pada saya.
saya ragui cinta awak pada saya.
saya ragui ketulusan hati awak mencintai saya apa adanya.
tapi sekarang ...
awak tahu.
saya percaya kan awak sepenuh hati saya.
saya takkan mencurigai lagi kasih sayang awak terhadap saya .
saya harap kisah awak dan saya takkan berakhir di sini.
 

awak.
andaikan mati memisahkan kita satu hari nanti.
saya nak awak tahu.
saya ikhlas sayangkan awak sepenuh hati saya,
saya ikhlas mencintai awak setulus hati saya.
saya tulus menerima awak seadanya.
maafkan saya sebab tak mampu membahagiakan awak waktu ini.
maafkan saya kerana tak mampu memberi awak sebuah cinta yang begitu mesra dan penuh dengan bunga2 cinta.
maafkan saya kerana hanya mampu memberikan awak sebuah percintaan yang sederhana.
maafkan saya kerana hanya mampu memberikan sebuah cinta yang tidak semesra orang lain.

 

awak.
saya tahu kadang2 saya terlalu mengada2 bila awak di samping saya.
saya tahu kadang2 saya terlalu mengjengkelkan bila saya bersama awak.
saya tahu kadang2 saya terlalu manja bila kita bersama.
tapi awak tahu tak. apa yang saya buad ada sebabnya ?
saya mengada2 sebab awak tak selalu di samping saya.
saya mengjengkelkan sebab saya nak tengok kesabaran awak.
saya manja sebab saya tak punya waktu yang banyak bila bersama awak.


awak.
waktu kita singkat .
dunia kita sudah uzur.
masa yang kita ada, tak banyak.
lambat laun dunia ni akan musnah.
saya tahu, saya tak berani janji saya akan bersama awak hingga ke syurga.
Kalau ditakdirkan orang lain yang tercipta dari tulang rusuk awak.
saya tak kan mampu bersaing dengan takdir yang Allah telah tuliskan utk kita.


awak.
kalau lah saya mampu untuk suarakan cinta saya pada dunia.
saya takkan mampu berbuat demikian.
sebab cinta saya tak sehebat Khadijah kepada Rasulullah.
sebab cinta saya tak Seagung cinta Yusuf kepada Zulaikha.
sebab cinta saya tak Sesuci Cinta Adam Kepada Hawa.
biarlah hanya Dia yang Tahu Ketulusan cinta Saya pada Awak.
 
awak.
kalau berakhirnya cinta kita dengan satu tragedi yang membuatkan awak terluka.
saya harap awak tidak membenci saya .
berpeganglah pada ini.
kita bukan ditakdirkan untuk bersama seperti dulu.
awak. maafkan saya.


█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Verified Official by Nuna Chin-Hwa

0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template