Monday 21 May 2012

Jalan-jalan kat Pantai Merdeka

assalammualaikum. .

Entry kali ini nak saja suka-suka post. Saja nak bagitau aku pi jalan-jalan kat mana. By the way, gambaq Lanz tak dak kat entry kali ni, sebab dia tengah dalam mood exam.
Dia xikot  ( cian kat dia )

DESTINATION : Pantai Merdeka Beach Resort
OBJECTIVE : Just want to play , havoc , release tension and so on with my BFF.
Lets check out snap picture by us ! !

ni gambaq kami bertiga. kawan bila SUSAH and SENANG

Habis basah seluaq aku kena ombak rindu. Kaki ku masin Hehehehehehe
yang besaq tu beg helmet tau. BUKAN handbag. Saya xsuka bawak beg.

tema colour untuk haritu blue and black 
( favourite kot )

ALERT :: Gambaq yang hampa snap takleh bergerak ! ! ( bukan cerita Harry Potter)
KAKI AQ KENA PIJAK GARA-GARA bila SNAP PIC owang tu dia p UNDUQ BELAKANG !
~$#@#@!$~

2  Little Duyung ??? 
duyung sangat, urrrggghhh ( mulut senget )

kasut jadi props :)
untuk menaikkan mutusamy sesekeping gambaq. Kahkahkahkahkah XD

kami berdua . Ann sekerat ja nampak. .


adoi ! ! macam-macam perangai dok ada. haish !
xtau nak kata apa dah.

sand scatch. EVANESCENES~~

ombak rindu datang ! ! air dia xjernih. .SPOIL~

solo pose! ni ann. tawan tami la. .
credit to the shirt :  FT ISLAND . Its AWESOME.

kalau boleh angkat kamera ?? awat ' rendah ' sangat.

mari kita masinkan kaki beramai-ramai. . 

its just me. saya xkata saya baik. saya pon jahat jugak.
don't jugde me before u know me . Peace \m/

tengok la pa yang ada, sambil menikmati angin yang gila AWESOME!

peace from me :)

sapa nak tau sapa sebelah saya?? skandal ?? 
no, no no! zaman skandal2 sudah berlalu.


orang cakap kalau tangkap gambaq dari atas nampak comey. KAHKAHKAHKAH !!

ADA APA DENGAN JARI ??? sapa tau, angkat jari macam kami.

muka sedih. sebab sampai takat ni ja post aq.

Eh ! abes dah ka ?? 
ermmm.... belum lagi. relax dulu der ~ nantikan part II xlama lagi. hahahahaha XD
saja bagi saspen tahap cipan kena lengek! 

PEACE YO !



0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template