Tuesday 29 May 2012

Sandiwaramu

assalammualaikum. .
saja post kat sini ingin meluahkan rasa tidak puas hati saya kepada seseorang. saya kecewa and terguris bila dia bersandiwara dengan kawan dia sendiri tanpa pengetahuan aku. Saya pon ada perasan jugak. This is my first time setia kat seseorang. Takkan karma datang kejaq aku pulak? Ini ka balasan yang aku dapat atas kesilapan aku zaman aku nakal-nakal dulu?

Pada pendapat hampa, bila kawan hampa menghantar SMS dan berkasih sayang seperti panggilan ' sayang, ayang , papa mama ', what do you think? kawan ke kalau nak hantaq sms macam tu atau ada agenda lain yang kadangkala kita tak sedar yang kita menaruh hati kat seseorang even dia sudah berpunya.

Pada pendapat hampa, apa yang hampa patot buat bila hampa baca SMS yang berbaur manja between your bf/gf with his/her frens?? it is normal to you?


p/s :: saya hanya insan yang tidak mahu hatinya disakiti oleh orang yang dia cintai. .

0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template