Tuesday 26 March 2013

Jenjalan cari makan

assalammualaikum. . . .

hari ini aku nak update minggu study week aku. hahaha. suroh study, aku g jenjalan.
bukan pe, saja nak release tension. untuk rehatkan minda yang tengah serabut + paper makin dekat + paper tak dak gap + aku tak ingat pape pon yang aku baca, so keluarlah aku jenjalan kat Perlis ni.

meet the sunset~
model : syakila

 view in Kuala Perlis.

meet the sunset.
model : Paan (sesat)

still alive. sedap ni kalau bako.

sotong celup tepung.
 nyum3. sedap siot! 
ikan bakar + air asam.
terbaek!
searching for tutti fruti in Kangar, finally we found it.


comel ke?
#commentPlease

bukti yang kami dah sampai tutti fruti.

not enough flavour. mesin blackout!
#sad

do visit Tutti Fruti in Kangar. dapat diskaun kalau student!
#hehe

ini je dapat aku bagi kat sapa yang tak pegi lagi.

malu der, tangkap gambar ni. syok terlebih pulak!

last from us: kami low profile je :))


0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template