Saturday 26 November 2011

Tips Cheating Guna Nama Manja

Assalamualaikum :)

Hello cheaters and players sekalian. Skandals hampa sehat? Good.

Actually lah kan, aku rasa ramai gilak yang tanya kat kawan masing-masing tentang tips untuk pikat hati kekasih. Kalau tak mintak tips pikat kekasih, sure dia akan mintak tips untuk kekalkan hubungan dengan kekasih. And kalau hampa perasan lagi, tak dak pun kan yang mintak tips untuk curang tanpa get caught kan? Why eh?* Curious doe*

And and and. Aku perasan lah kan, ramai gilak perempuan yang suruh si boyfriend panggil dia "Baby", or "Ayang", or "Chayunk" or what so eww eww name lagi lah.

But boys, taukah anda yang ini adalah good opportunity untuk anda? Ya, opportunity untuk pasang dua tiga kayu yang lain tanpa mudah kantoi! Caranya simple ja which is, biasakan diri anda untuk menggunakan nama manja kat kekasih-kekasih gelap anda.

Contohnya, Abu ni dia pasang tiga awek. Awek pertama dia bernama Bella. Yang ke dua bernama Peah dan yang ke tiga bermana Minah. Mesti Hampa pelikkan kenapa nama awek pertama dia nama cool gila tapi awek-awek dia yang lain nama kampong habes. Tapi sebenarnya, ni tektik Abu je sebenarnya. Sebab nanti kalau ada orang tanya “Awek kau nama apa? Then dia akan kata “Bella” Then perh, mesti semua orang bayangkan yang Bella tu adalah seorang yang cute face with a fine body di sebabkan nama dia yang modern. Yeah, I know.

And and and. Bayangkan kalau Abu ni nak texting dengan ketiga-tiga awek ni sekali gus. Ingat senang ka? Susah beb. Silap-silap, Abu ni mungkin terpanggil Bella dengan nama Peah dan Abu juga mungkin terpanggil Peah dengan nama Minah. Contohnya macam:

*Texting* Hyee Peah chayunk. Dah mamam? Rinduwww nyeww.

*Send to Bella*

*Tet tet tet bunyik mesej masuk*

Bella : Who the fuuuu is Peah?

You are dead meat.

See? Skali dah kantoi, sure susah kan? Sebab tu lah cara terbaeeek untuk tak kantoi adalah dengan menggunakan nama manja.

And! Dengan nama manja, hampa boleh jadikan ianya way much easier. Contohnya:

*Texting* Hyeee my bebi darling chayunk bucukbucuk. Dah mamam keww? Love you.

*Send to Bella, Peah, Minah and 3 other girls.*

Heaven yeahhh!

Bagi girls yang ada boyfriend yang dah biasa panggil hampa guna nama manja instead of your real name, mesti sekarang ni hampa sedang berpikir dua kali tentang kesetiaan your boyfriend kan? Kan? KAN? Tu ja point aku buat entry ni sebenarnya. HEHE.


Doubt your boyfriend. Doubt your boyfriend. Doubt your boyfriend.

0 Comments:

Post a Comment


 
LensaNuNa Blogger Template by Ipietoon Blogger Template